El dia de la dona

Fa poc va ser el dia de la dona (8 de març) i jo em vaig presentar a un concurs de cartells de St. Feliu de Llobregat.


No vaig guanyar pas, de fet no en vaig ser ni finalista, i potser justament per això vaig voler veure quins havien estat els escollits. Em vaig informar i en feien una petita exposició (i tant petita.... penjats al passadís del centre de dones, sense estar anunciat ni res...). Vaig anar-hi i els vaig estar mirant una estoneta. I vist el que vaig veure em vaig consolar de no haver guanyat, no era que el meu cartell fos dolent, era que no s'assemblava en res al que estaven buscant (tot i que, personaltment, només me'n va agradar un o dos).

Perquè entengueu el que us dic... a sota us poso el cartell que vaig presentar jo i el guanyador. I... opineu vosaltres mateixos/es.

(he de dir que tot i haver intentat arreglar la visualització del cartell guanyador... no he pogut treure del tot els reflexos. Quan en feu un judici de criteri no tingueu en conte els "brillus")


























En fi... a veure si l'any que ve hi ha més sort!
PD: estaria bé que en diguessiu la vostra respecte quin dels dos us agrada més, o quin trobeu més adient com a cartell pel dia de la dona... en fi... que opinar és gràtis! i si feu comentaris constructius sempre ajuden... moltes gràcies!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Són dos estils super diferents!!!

Maria